کسی بوده تو ۱۷ هفته تکونای نینیشو حس کرده باشه؟؟

۸ پاسخ

بله از ۱۵ هفته حس کردم

من وقتی خودشو سفت میکنه قشنگ متوجهش میشم

من

من از ۱۲هفته حس کردم

من از۱۶ هفته. تکونشو فهمیدم

من خیلی کم حس میکردم

من نبض حس میکنم از ۱۶ هفته ولی فکرمیکردم خونرسانی
دیروز دکترم گفت حرکات جنین چون کوچولو شبیه نبض

بله من از ۱۵هفته حس میکردم

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری