کسی بوده تو ۱۵ هفته تکونای بچشو حس کنه؟

۹ پاسخ

چرا من هیچی حس نمیکنم ؟؟
بچه الان دقیقا کجاست ؟

من از ۱۴ هفته حس کردم

من ده هفته حس کردم

منم یه چیزهایی حس میکنم🥹

اره من حس میکردم ولی کسی باور نمیکرد ،یه چیزی تو‌دلم بال بال میزد ،یا عین حباب میترکید

خیلی حس میکنم

اره من حس میکنم الان

اره من

من😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری