راست و حسینی بگید نان دو یا اپتامیل دو

۸ پاسخ

اپتامیل .ولی خودم تروویتال میدم عالیه

نان میدم ولی فک میکنم وزن دهی نداره آپتامبل میخوام بدم

نان برای دختر من یبوست شدید اورد. اپتامیل میدم

نان دو

جفتش خوبه ولی خب باید ببینی کدوم ب بچت میسازه، همین نیست ک هرکدوم بهتره بدی😉

من نان میدم و خیلی راضیم ازش

اپتامیل

من که به پسرم نان میدم خیلی راضی هستم

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱ سالگی
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 ۱ سالگی
مامان شایلین🐣 مامان شایلین🐣 ۱ سالگی
مامان علیسان 🦋 مامان علیسان 🦋 هفته یازدهم بارداری