مامانا اپتامیل بهتر یا نان

۱ پاسخ

هر دو خوبن مونده کدوم به بچت بسازه گوارششو بهم نریزه
دختر من با نان بهتر وزن میگرفت ولی حساسیت داد به پروتئین گاوی بعدش اپتامیل پپتی دادم که خب خوب وزن نمیداد

سوال های مرتبط

مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 ۱ سالگی
مامان دخترای نازم مامان دخترای نازم ۱۱ ماهگی
مامان علیسان 🦋 مامان علیسان 🦋 هفته دهم بارداری
مامان رائف مامان رائف ۱ سالگی