۱۵هفتگی برم سونو گرافی جنسیت مشخص میشه

۹ پاسخ

من رفتم قطعی نگفت
احتمال داد

تو ۱۸هفتگی خیلی دقیق تره بری

اگه سنگین شدی و بیحال پسره یه سمتتم هست

اخه خواهرشوهرمم سنو و ازمایش انومالی انجام داد جنسیتش مشخص شد

بزار واسه انومالی 18 هفته سونو زیاد نرو الکی ضرر داره

۱۴هفته هم بری پسر باش قطعیه اما دختر هفته۱۵هم خطا داره

یک هفته هم منتظر بمون اخر ۱۶ برو دقیق

من ۱۴ هفته تمام رفتم مشخص بود

اگه جنین همکاری کنه آره

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته نوزدهم بارداری
مامان دیانا🩷گردو‌🩵 مامان دیانا🩷گردو‌🩵 ۶ ماهگی
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری