سلام شما پیش کی میرین آنومالی؟!
اره صد درصد
بمون تا ۱۸ هفته برو الان ک زوده و دقیق نیست ممکنه خطا داشته باشه
اره ولی صبر کن یه دفعه برو انومالی ...
دقیق 17هفته تمام شدی میتونی بری الان که 16هفته و چند روزی زوده
اره دیگه معلومه ولی خب صبر کن هفته دیگه بری انومالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.