بچم خیلیی گریه می‌کنه چیکار کنم

۵ پاسخ

عزیزم نگران نباش و هر موقع گریه می‌کنه به این فک کن یا گرسنه ست یا خیسه جاش و یا آروغ داره در آخر گریه شدید کولیکه و راحت رو شکم بگیرش و راه برو باهاش حرف بزن . رفلاکس هم میتونه باشه.
بچه ای که گریه می‌کنه رو باید او بغلت بگیری و راه بری به این حرفام گوش نکن که بغلی میشه. اون درد داره و اغوش آرومش می‌کنه. بچه منم همینه

گرسنشه شیر خشک بده بهش راحت سیر میشه لالا میکنه😂

شیر نمیاد لابد یه ذره با سرنگ یا قاشق بهش شیر خشک بدین

ببر متخصص معاینه کنه

گرسنشه شیر خشک بده

سوال های مرتبط

مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان دلی‌خانم🍼 مامان دلی‌خانم🍼 روزهای ابتدایی تولد
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان حسنا و مهدی🌸✨ مامان حسنا و مهدی🌸✨ ۱۰ ماهگی