بچم خیلی گریه می‌کنه چیکار کنم

۴ پاسخ

داروهای رفع زردی بهش دادی؟ مثل شیرخشت و ترنجبین و اینجور چیزا؟

شیر بده
آروغ بگیر
جاشو عوض کن
اگر بازم گریه کرد شکمشو جهت عقربه ساعت ماساژ بده شاید نفخ داره تا خالی بشه

بازم اگر آروم نشد حتما یه جاش درد میکنه

بچه منم اولا زیاد گریه میکرد که فهمیدم از گرسنگیه ببین تو ازچیه اگه گرسنه نیست و جاش خشکه و به خودش میپیچه دل درده

جاشو عوض کن بچه ها بدشون میاد از خیسی‌ جاشون بعد لباس تمیز تنش ‌کن پشت گوشش ویکس بزن پشت کمرش ویکس بزن همراه ماساژ به کمرش‌ شکمش ماساژ بده شربت بده شاید دل درد باشه ببین چی میشع

سوال های مرتبط

مامان رادوینم💙 مامان رادوینم💙 روزهای ابتدایی تولد