دختر من این علائم داشت ببین جوجه ات داره یا نه..خس خس سینه..ریزش آب دهان ...سینه یا شیشه شیر تو دهنش بازی میده کم شیر میخوره...شیرت بالا میاره به حالت پرتابی و مانند شیری که خورده .
بدنش کم آب شده شیر خشک میدی یا خودت
یه سوال دیگه اینکه قطره آهن و مولتی رو از چند ماهگی شروع کردین و قطره آد رو تا کی دادین
مامان های عزیز اگه کسی تجربه رفلاکس کوچولوش رو داره بگه چکار کنم پیر شدم از بس غصه خوردم خیلی کم شیر میخوره ادرارشم کمه بردم دکتر بهش شربت دومپریدون داده هر هشت ساعت و یه شربت فاموتیدین هر ۱۲ ساعت میدم
زیر کدوم تاپیک گلم
بدنش کم آب شده تابستون گرمه . شیر زیاد بده لب جوشیده ولرم هم خوبه خودت مایعات زیاد بخوره
بدنش کم آب شده آب جوشیده شده بهش بده
شیر کم میخوره حتما
پسر منم همینطوری شده بود شیر میخورد ولی سینه هام شیرش کم بوده همش گریه میکرد و ادرارشم کم شده بود شیر خشک دادم هم اروم شد ادرارشم خوب شد
تند تند شیرش بده
کم آبه بدنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.