خانما از این ویتامینا میخورین؟

تصویر
۱۵ پاسخ

سلام ميگم شما لنفوتراپي كردين؟ اين بسلامتى باردارى اولتون يا دوم
اخه من برا باردارى دوم نميدونم بايد برم يا نه؟ اخه دكترم ميگه نيازى نيست😢

اره میخورم

من هم‌میخورم

من اینارومیخورم

تصویر

نه

بله برای منم همینا رو نوشته دکتر

من سمت چپی رو میخورم هم کلسیم داره هم ویتامین دی ۱۰۰۰ روزانه یک عدد همراه با ناهار
فولیک اسید هم شب قبل خواب

اره من میخورم

من بون آرکو میخورم ویتامین د۳نداده؟

فروفورت رو ارع با سه تا قرص دیگ

اره من میخورم

من که نمیخورم

البته فقط دوتای بالایی

آره عزیزم

نه من نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان اسرا مامان اسرا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شومبول طلا🤭💙 مامان شومبول طلا🤭💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نفسام💙💙🩷 مامان نفسام💙💙🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا💙💙 مامان معجزه خدا💙💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ويهان و رادوين💙 مامان ويهان و رادوين💙 ۸ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 روزهای ابتدایی تولد