خانما از سبزی خوردن شما کدومو میخورین؟

۱۲ پاسخ

همشووو خوبه

همممشوو

ریحون، تره،شاهی، پیازچه، تربچه
اسفناج

شاهی . تربچه . برگ سیر . گشنیز و اسفناج هم گاهی بین سبزی هام می‌چینم
ترب سفید هم هست که میگن باد داره نخورم

فقط ریحون

همه چی🤕🫠ولی خب جمعه به جمعه ک میرم خونه مامانم.
خودم حال ندارم پاک کنم🤣

من کلا تو بارداریام ویارم فقط به سبزیجاته مثل خیار.سبزی.کاهو

تره،ریحون

ریحون

تره
ریحون😂

شاهی،تره، پیازچه،تربچه،اسفناجم میریزم توش

من عاشق تربچه با شاهی با تره😑🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان تپلی مامان تپلی هفته نوزدهم بارداری
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا🩷💋 مامان آنیا🩷💋 ۱ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان رضا و رقیه مامان رضا و رقیه ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا💙💙 مامان معجزه خدا💙💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۷ ماهگی
مامان الوین💙👼 مامان الوین💙👼 ۱ ماهگی