هم هفته های من سبزی میخورین؟

۹ پاسخ

من از همون اول میخورم

وای من خیلی سبزی میخورم

من ازاول همه چ خوردم شوید و جعفری ازهمه بیشتر
هیچ خوراکی سقط نمیاره نگران نباش

اره از اوایل بارداری میخوردم
مخصوصا تره

چرا باس نخوری؟؟سبزی. ب این خوبی

سبزی خیلی خوبه فقط باید گشنیز و شوید و جعفری کم بخوری یا قطعش کنی بقیش مشکلی نداره

کاهو میخورم

آره بخور خوبه سبزی

چرا نخوری سبزی خیلی خوبه فقط شیویت نخور

سوال های مرتبط

مامان اُمیدِ زندگیم مامان اُمیدِ زندگیم روزهای ابتدایی تولد
مامان تـودلـی مامان تـودلـی ۶ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان اوا😍دختر  لر مامان اوا😍دختر لر ۵ ماهگی