سلام رابطه در بارداری خطر داره

۸ پاسخ

اگه مشکلی نداره اصلا
ما که یادمون میره سطحی باشه
هیچی هم نشده تا حالا

سطحی نه

نه خطری نداره ولی با احتیاط و آرام

دکتر من گفت سه ماه اول نباشه سه ماه دوم مشکلی ندارع سه ماه سوم هم نباید باشع

سلام اگ دکترنگفته اصلامن خودم شایدهرهفته هرشب رابطهداشته باشم هیچ مشکلیم پیش نمیاد

بستگی داره به نظر پزشک و شرایط خودت
باید از خودپزشکت بپرسی منع رابطه داری یا نه

اگ دکترت منع نکرده مشکلی نداره

اکه دکتر منع نکنه و مشکلی نداشته باشی نه

سوال های مرتبط

مامان Ayaz ♥️ مامان Ayaz ♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان Ayaz ♥️ مامان Ayaz ♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان روهان💙👶 مامان روهان💙👶 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان 🩷آیرا🩷 مامان 🩷آیرا🩷 ۳ ماهگی