۶ پاسخ

منم دوبار کورتاژ کردم واسه اینکه قلبش تشکیل نشده و تو ۶هفته رشدش متوقف شده

بله عزیزم دو بار قلب تشکیل نمیشد

اخه واسه بارداری بعدی نگرانم

کورتاژ چیز خاصی نیست نگران نباش

من ۴ سال پیش کورتاژکردم البته قلبش تشکیل نشده بود ومن خودم سقطش کردم چون بچه نمیخواستم

منم پارسال کورتاژشدم وقلبش تشکیل نشده بود

سوال های مرتبط

مامان دخملم و تودلی مامان دخملم و تودلی ۴ سالگی
مامان انامیس میناب مامان انامیس میناب ۵ ماهگی