تب پسرم 37.7 خطرناکه

۳ پاسخ

خودم سرماخوردم پسرم هم گرفته خودم تب لرز دارم دیشب بردمش تبش ۳۹ بود میخواستن بستریش کنند با رضایت خودم آوردمش فردا میبرم پیش دکتر خودش

ببرش دکتر سریع

الان شد 37.8

سوال های مرتبط

مامان مانیار 😍💙 مامان مانیار 😍💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱۵ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان گردو👶🏻💙 مامان گردو👶🏻💙 ۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی