تب ۳۷.۶ خطرناکه

۳ پاسخ

نه عزیرم

اگه با تب سنج دیجیتالی گرفتی باید اضافه نیم کنی بعد...تب کرده دیگه باید زود پاشویه کنی

برای بچه کنترل کن بالاتر نره

سوال های مرتبط

مامان حسین کوچولو👼❤ مامان حسین کوچولو👼❤ ۴ ماهگی
مامان دیار مامان دیار ۳ ماهگی