نگران نباش پاشویه کن خنک میشه لباساشو نازک کن روشم بذاری هاا ولی با چیز نازکتری که عرق نکنه
دوباره پاشویه کن با اب ولرم و گلاب
نترس پسرمن سر دوماهگیش تا ۳۹/۵رفت پاشویه کن اتاقو خنک کن لباسام کم کن
۳۷ و نیم چیزی نیست ک پسر من ۳۹ هم شده بود
لباساشو کم کن
مرتب پاشویه کن
منم امروز واکسنشو زدم
نترس ۳۷.۶ زیاد نیست پاشویه کن و رو پیشونیش برار میاد پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.