۵ پاسخ

نگران نباش پاشویه کن خنک میشه لباساشو نازک کن روشم بذاری هاا ولی با چیز نازکتری که عرق نکنه

دوباره پاشویه کن با اب ولرم و گلاب

نترس پسرمن سر دوماهگیش تا ۳۹/۵رفت پاشویه کن اتاقو خنک کن لباسام کم کن

۳۷ و نیم چیزی نیست ک پسر من ۳۹ هم شده بود

لباساشو کم کن
مرتب پاشویه کن
منم امروز واکسنشو زدم
نترس ۳۷.۶ زیاد نیست پاشویه کن و رو پیشونیش برار میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان حسین کوچولو👼❤ مامان حسین کوچولو👼❤ ۴ ماهگی