تب بچم رو ۳۷.۶ مونده چیکار کنم خطرناکه؟

۳ پاسخ

تبش کمه. نگران نباش. سر ساعت استامینوفن بده

ببر دکترررر

خب چرا تبش اینقده؟؟؟
زیاد نیست
بیشتراز ۳۷ونیم تب محسوب میشه ولی این خیلی کمه
اگه بخاطر واکسن یا سرماخوردگیه بهش استامینوفن بده

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱۵ ماهگی
مامان دیار مامان دیار ۳ ماهگی
مامان گردو👶🏻💙 مامان گردو👶🏻💙 ۵ ماهگی