بعد واکسن تب ۳۷.۶ طبیعیه؟

۱ پاسخ

تب طبیعیه بعد واکسن
حتما به موقع استامینوفن بده اگه تبش ۳۸ شد حتما پاشویه کن با اب ولرم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱۵ ماهگی
مامان حسین کوچولو👼❤ مامان حسین کوچولو👼❤ ۴ ماهگی