تب بچم
۳۷.۸
هست خطرناکه؟😭😭

۹ پاسخ

کی واکسن زدی؟
اگه داری قطره پاراکید بده بر حسب وزن حساب کن

۳۸ به بالا تب
الان استامینوفن بده کنترل میشه

عزیزم تب بالای ۳۷.۵برای بچه خطرناکه ،با پزشک مشورت کن

نه عزیزم ۳۸ به بالا میشه تب شدید
فعلا خفیفه نگران نباش اگر واکسن زده
با دسمال خیس پاهاشو خنک کن میاد پایین

عزیزم این کارایی که دوستان میگن وکه انجام دادی دعای نور رو هم حتما بخون خیلی برای تب خوبه منم برات خوندم

تصویر

نه خطرناک نیست ولی نزار بیشتر از این شه پاشویه کن بیاد پایین با دستمال نم بکش گردنش پیشونیشو پاهاشو پاک کن

بهداشت به من گفت یک دستمال مرطوب با آب گرم خیس کنم بعد بزارم روی شکمش تبش میاد پایین

باید تبشو بیاری پایین پیاز بزار کف پاش و یه دستمال نمدار بزار رو شکمش

۳۸به بالا تب حساب میشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حسین کوچولو👼❤ مامان حسین کوچولو👼❤ ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱۵ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم ۷ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۱۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی
مامان آیدا🩷 مامان آیدا🩷 ۱۶ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی