۳ پاسخ

نگران نباش ۲برابر وزنش پاراکید بده.یه کم ،جزئی تب داره.
تا ۳۷.۵ خوبه،ولی بالاتر از این باشه تب حساب میشه،پاشویه کن.

فقط ممکنه اسهال کنه برا بچه من اسهال کرد

استا بده

سوال های مرتبط

مامان محمد حامد💙🩵💙 مامان محمد حامد💙🩵💙 ۵ ماهگی
مامان پناه 🌸🌱 مامان پناه 🌸🌱 ۱۷ ماهگی