خانوما تب بچم با تب سنج زیر بغل ۳۷ زود چیکار کنم

۵ پاسخ

نرماله دیگه تب نداره که😐

۳۷که خوبه

لباسش کم کن دست و پیشونیش با دستمال نخی خیس بکش ولی نزار رو سرش بمونه پنجره به کم باز کن

با گلاب دست و‌پاهاشو بشور خیلی خوبه

خوبه دیگه

سوال های مرتبط