بالاخره منم وارد هشت ماه شدم 😮‍💨🥹

۷ پاسخ

خداروشکر عزیزم
بسلامتی بگذرونی

وای گه دیرمیگذرههههه

من از وقتی وارد هشت شدم استرسام بیشتر شده

اخی الهییییی ب سلامتی. منم فردا وارد میشم

ورودت رو تبریک میگم ولی حالا ماه هشت اینقدر طولانیه که نگو

بسلامتی توگهواره خیلیا به هشت ماه و نه ماه رسیدن انشالله همه به خیروخوشی بگذره براماهم دعاکن زودبگذره

بسلامتی عزیزم منم فردا بلاخره میرم تو ۸

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۹ ماهگی
مامان بردیا و بهنیا❤️ مامان بردیا و بهنیا❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق ۱۲ ماهگی
مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی