بلاخره منم وارد هشت ماه شدم 😍❤️

۵ پاسخ

برا منم‌دعا کنین تا آخرش برم تروخدا درد پریودی دارم خیلی نگرانم البته درد خفیفه بنظرتون طبیعی هست تو هفته من؟؟طول سرویکس ام ۳۰ بود شکمی ۲۶ هفته خیلی نگرانم تروخدا دعا کنین برامون

مبارکه منم همچنین و کلی خدا رو شکر میکنم چقدر ارزو داشتم ماه های بالاتر برسم خدایا هزاران بار شکرت

بسلامتی

ناناااا مبارکه

31هشت ماه میره

سوال های مرتبط

مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق ۱۲ ماهگی
مامان کیان و منان مامان کیان و منان ۸ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا ۷ ماهگی