برا منمدعا کنین تا آخرش برم تروخدا درد پریودی دارم خیلی نگرانم البته درد خفیفه بنظرتون طبیعی هست تو هفته من؟؟طول سرویکس ام ۳۰ بود شکمی ۲۶ هفته خیلی نگرانم تروخدا دعا کنین برامون
مبارکه منم همچنین و کلی خدا رو شکر میکنم چقدر ارزو داشتم ماه های بالاتر برسم خدایا هزاران بار شکرت
بسلامتی
ناناااا مبارکه
31هشت ماه میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.