ب ویهان میتونم خربزه بدم

۶ پاسخ

من دادم چیزی نشد

سلام خانما من هفته ۷باداریم آزمایش بارداری دادم عدد بتام ۳۸۰۰بوده چرا

نننه زیر یک سال خربزه بد

خربزه حساسیت زا هست ندی بهتره

حساسیت زا هست

ما که دادیم مشکلی نداشت

سوال های مرتبط

مامان ویهان نفسم مامان ویهان نفسم ۱۷ ماهگی
مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی
مامان مرسانااوینانینی مامان مرسانااوینانینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩷Mahva🩷 مامان 🩷Mahva🩷 ۱ سالگی
مامان دیانا خانوم مامان دیانا خانوم ۱ سالگی