۳ پاسخ

چه قطره ی بدی بود روی پسرم هیچ تاثیری نداشت انداختم دور واسه سرفش داده بود رفتم ایورامی گرفتم شربتشو واسه سرفه آب روی اتیش بود

هر ۸ ساعت ۷ یا ۸ قطره بده

۸ساعت ۷ قطره

سوال های مرتبط

مامان لیام❤️ مامان لیام❤️ ۱۳ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی
مامان کارِن🧿👼 مامان کارِن🧿👼 ۱۲ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار ۱۷ ماهگی