سلام خانوما من ۲۸مرداد امپول ازادسازی زدم کی میتونم بی بی بزنم ؟

۳ پاسخ

سلام
۱۵ روز بعد آزاد سازی

من معمولا روز ۱۷بعد امپول پری میشم .اگه تا اون موقع نشدی بی بی بزن

گلم من ۱۹ ام مرداد زدم هنوز ۴ روز مونده به موعدم و خیلی زوده برای بی بی چک.شما که ۲۸ ام زدی حداقل دوهفته دیگه منتظر باشید

سوال های مرتبط

مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری
مامان نی‌نی قندی🍬🐣 مامان نی‌نی قندی🍬🐣 هفته دوازدهم بارداری