۷ پاسخ

من🥲💆🏻‍♀️

من دوس دارم طبیعی بیارم اگر شرایط اجازه بدن اما ماماهمراه نمیگیرم، تو بیمارستان صارم زایمان میکنم دختر همسرم اونجا پزشکه قرارشده بیاد پیشم تنها نباشم ... خداکنه شرایطم اوکی باشه بچه م همکار کنه طبیعی بیارم 🥴

من 😍😂

من☺️🥲.

من هم ماما می گیرم هم اپیدورال
اگر این دوتا نباشن میرم طبیعی

منننن

منننن

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان ۳ ماهگی