سلام خانما وکس تو بارداری اشکال نداره؟

۲ پاسخ

فقط و فقط از دکترت بپرس این چیزارو گلم.کسی اینجا دکتر نیست خدایی نکرده اتفاقی نیوفته برای کوچولوت قشنگم

منم همیشه با وکس شیو میکنم
ولی بعضیا میگن ایرادی نداره بعضیا میگن ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان شَمَل مامان شَمَل هفته هفدهم بارداری
مامان حامین مامان حامین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ام بارداری
مامان حامین مامان حامین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه های من مامان جوجه های من هفته پانزدهم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری