خانوما قارچ نفخ داره ؟؟
برا بچه ؟؟شیر میدم

۲ پاسخ

نفخشونمیدونم ولی من بچم همین ۱۵ روزاینابودقارج وسیب زمینی سرخ کردم خوردم شبش یافرداش چنان گریه میکرد.ک نگو.دیگه نخوردم.برااحتیاط نخور فعلا

اره فکر کنم بچه اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان دلماه مامان دلماه ۱۵ ماهگی
مامان کـوهیـــار👑🩵 مامان کـوهیـــار👑🩵 ۱۰ ماهگی