۴ پاسخ

من امرورز ۱۶روز هس زایمان کردم فقط با شامپور بچه شستم خودم هرروز خیلی هم عالیه

یه سوال دارم: بعد زایمان طبیعی خون ریزی زیاده؟؟
بعد ک میخوایم نوار استفاده کنیم، خشک کردن ک فایده نداره.باز مرطوب میشه. از همین زایمان طبیعی میترسم😑

روز 3بار هربار 10 دقیقه برو داخل بتادین بشین بعد خوب خودتو بشور با سشوار خشک کن

شستشو با شامپو بچه یا شوینده مخصوص و بتادین و شسوار خشک نگه دار تند تند هم نوار عوض کن

سوال های مرتبط