خانما تو بارداری قرص آموکسی کلاو خوردین؟؟؟

۵ پاسخ

والا به منم دکترم داده بود یکی دوماه پیش ولی ترسیدم استفاده نکردم

سرخود دارو نخور عزیزم بارداری ی چیز حساسه شاید ادم حتی به ی سرم ساده حساسیت نشون بده

شربت دیفن هیدارمین ساده هم بخور هیچ ضرری نداره

سرفه‌ای چرکی شدید داری توهم

اره من خوردم همین امروز تازه سر خود

سوال های مرتبط

مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هاله مامان هاله هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ... مامان ... هفته بیستم بارداری
مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی