خانوما تو بارداری سرما خوردین دکتر دارو داد؟؟

۸ پاسخ

نه نداد فقط استراحتم دو روز با اب نمک و سوپ و شلغم گفت خوب بشی بهتره و خوبم شدم

سرما خوردم حسسسسسابی ام خوردم.... فقط باید متخصص عفونی برید......
متخصص زنان هم همینو میگه...فقط متخصص عفونی..با یه نسخه اش خوب شدم

برامن فقد سرم داد

به من دیفن هیدرامین داد و ویتامین c

استامینوفن ساده با شربت دیفن هیدرامین اما من نخوردم فقط همون سرمی که بهم زد دیگه اومدم خونه فقط با میوه وشلغم وسوپ خودمو تقویت کردم

فقط دیفین هیدرامین اونم گفت نخور اصلا فقط قرقره کن

دیفن

اره

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی