خانوما پیتزا خوردین تو بارداری

۱۵ پاسخ

اگر خودت درست میکنی با خیال راحت بخور هیچ مشکلی نداره ولی اگر بیرونیه کم در حد یکی دوتا اسلایس اونم پیتزا مرغ

بارها

آخه مگه حالت تهوع می‌زاره چیزی بخوریم
بخدا خیلی حالم بده نمیتونم چیزی بخورم همش معدم تو دهنمه

خب تو خونه درست کن

اره من خوردم

خونگی بخور

من نخوردم تا الان

اره دیشب ولی خودم درست کردم

آره بخور نوش جونت

اره چرا که نه

من ی بار خوردم بد جور هوسم کرده بود
دلم میخاد ی بار دیگم بخورم میترسم

اره من همش می‌خوردم

سلام اره من خوردم البته تو ۵ ماه بارداری شاید ماهی یک بار اونم ۲ تا اسلایس مشکلی هم نداشتم

آره بابا در حد کم که اشکالی نداره

من اره خوردم

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر 🩵 مامان گل پسر 🩵 ۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی