شما تو بارداری کباب لقمه خوردین؟

۱۰ پاسخ

اره بابا

سلام خانم ها کسی هست تو بیست هفته احساس بکنه چیزی تو شکمش نیست یا تکان نخور

ماخودمون گوشت نمیگیریم گوسفندمیبریم توبارداری زیادخوردم جگرم میخوردم

تو بارداری میشه خورد اما ب اندازه

همسرم گوشت میخره چرخ میکنه روی زغال میپزه با گوجه میخورم چن باری هست وای اصلا از بیرونیا استفاده نکن توش اصلا گوشتی نیست

اره من چند باری با برنج و گوجه کباب میکنم میخورم

کدوما؟ این یخ زده ها نیترات داره و خوب نیس برای جنین

بخور سخت نگیر

میگن لقمه یا کوبیده بهترین غذایی هستش که جنین خوب وزن میگیره ولی مادر وزن اضافه نمیکنه

اره من اتفاقا دیشب خوردم

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان سه جوجه💙💙💖 مامان سه جوجه💙💙💖 ۴ سالگی
مامان گل پسر 🩵 مامان گل پسر 🩵 ۲ ماهگی