۸ پاسخ

من سر بارداری اولم درحد یکم رو برنج زرشک یا مثلا دو سه قاشق شله زرد خوردم .ولی کلا نخوری بهتره تو سه ماه اول .

آره تو غذا . حلوا هر چیزی که لازم بوده زعفرون داشته باشه

نه من نخوردم

فراوون تا دلت بخواد

منم خوردم از اول بارداری رو غذا و با چای

در حد خیلی کم یه ذره رو برنج باشه

اره من خوردم

نه والا درحد تو غذا از نیش قاشق خیلییی خیلی کمتر

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان فرشته کوچولو🩷 مامان فرشته کوچولو🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسر 🩵 مامان گل پسر 🩵 ۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد