کسی تو بارداری سردردگرفته چی خوردین خوب شدین؟

۱۱ پاسخ

استامینوفن ساده فقط

اره من تا یک ماه پیش خیلی سر درد داشتم هم‌حالام یکم دارم استامینوفن ساده

منم سردرد داشتم وقتی فشارم بالا پایین میشه درد میکنه

اره من خیلیی وحشتناک بود سردردم دکترم معرفی کرد رفتم پیش مغز و اعصاب خداروشکر چیزی نبود ولی بهم منیزیم و ویتامین ب2 داد که آب رو آتیشن

چای زنجبیل و گاهی خیلی شدید میشد استامینوفن ۳۲۵

فشارتو حتما کنترل کن

آب جوش امتحان کن ، احتمالأ برای کمبود آب هست ، بعد ویتامین سی هم سردردو آروم میکنه کیوی یا لیمو شیرین بخور

من تا الان همش سردردم

استامینوفن میتونی استفاده کنی البته اگر دکترت اجازه بده ولی سعی کن یه جای تاریک و ساکت استراحت کنی خیلی کمکت می‌کنه دوش بگیر

استانیفون ساده دکتر برام نوشت

هیچی فقط تحمل🤕

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دایان👦🏻 مامان دایان👦🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ندا مامان ندا هفته بیست‌ونهم بارداری