خانماکسی تواین دوران سردردگرفته یاداره

۱۶ پاسخ

منم دائم سر درد دارم
ولی فشارم خوبه

من ک همش سر درد دارم هی کم و زیاد میشه فقط

بله اون هفته ها سر درد شدید داشتم بعد ۱۶ هفته خوب شدم

اوووف نگو همچین تیرمیکشه دماغم

من اوایل خیلی داشتم الان ی ماهه بهتر شدم

منننن میگیره دوسه روز امونمو میبره🥲

هفته های شما بودم دیوانه وار درد میگرفتم،دکترم گفت آب زیاد بخور در طول روز

شدید شقیقه هام پیشونیم درد میکنه

سردرد توی بارداری ۹۰ درصد یعنی نی نی پسره

از اول تا الان

سلام عزیزم
بله من خیلی سر درد می گیرم
مانانم میگه طبیعی هست در اثر کم خونی هم هست

اره من دکترم گفت یک نوع ویار بارداری که بهش میگن میگرن بارداری به شرطی که وقتی سر دردی فشارت پایین نباشه

ارررع خیلییی بدهههه

بلهههه🤦‍♀️

انگار وزنه صدکیلیویی تو سرمه

واااای مخصوصا وقتی از خواب بیدار میشم

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری