خانما تکرر ادرار دارید تو این هفته های

۷ پاسخ

من خیلی شدید بود و رنگشم پررنگ شده بود بعد گفتم شاید طبیعیه اعتنا نکردم تااینکه مجاری ادرارم میسوخت رفتم دکتر سفالکسین داد الان دارم مصرف میکنم

اره منم دارم

فقط تا میتونین آب بخورین

تا بگی🤣

منم دارم خیلی زیاد

آره زیاد

طبیعی هست عزیزم منم دارم خیلی زیاد

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی