از چند هفته دیگ نباید ب کمر بخابیم

۶ پاسخ

فکر کنم از ۲۰ هفتگی

١٦ هفته

من از اول نخابیدم

وای من ک ۱۷ هستم ولی نمیتونم به کمر نخابم

از الان دیگه به پهلو باید باشی

از16هفته

سوال های مرتبط

مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی
مامان ♡°•دِلسـا •°♡ مامان ♡°•دِلسـا •°♡ ۶ ماهگی
مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی