دخترا از کی نباید رو کمر بخابیم؟

۷ پاسخ

من از اول بارداری پهلو سعی میکنم بخوابم ولی تو خواب یا رو شکم خوابیدم یا کمر

میگن از ۲۰ هفته به بعد

من از همون اول شروع کردم
توام اینکار رو کن عادت کنی

من صبحا بیدار میشم میبینم صاف خابیدم 🥲

من الان بخوابم دلم درد میگیره شما بارداری اولت اگر باشه احتمالا بتونی

از الان تمرین کن
هفته 18به بعد

من هنوز ب اون مرحله نرسیدم که بگم

سوال های مرتبط

مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته شانزدهم بارداری
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی خونه مامان نی نی خونه هفته چهاردهم بارداری
مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی