۶ پاسخ

تا ماه سوم، اشکالی نداره یه کم، ولی برید جلوتر دیگه خودتون نمیتونید، نفس آدم بالا نمیاد

از ۲۰ هفته

من سر دخترام کمر ام درد می‌گرفت دراز میکشیدم ولی پاهامو جمع میکردم میترسیدم

ب من گفت از 20 هفته دیگ نباید بخوابی ب کمر
فقط ده دقیقه
از 17 هفته م دیگ ب پهلو بخواب ک عادت کنی عزیزم

چرا عزیرم گاهی وقتا بخواب خستگی کمرت در بیاد اشکال نداره

از سه ماهه به بعد نه کم اشکال ندارع

سوال های مرتبط

مامان نونو مامان نونو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیستم بارداری
مامان نی نی😍😘 مامان نی نی😍😘 هفته نوزدهم بارداری
مامان آریا
 مامان آریا  هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی