۹ پاسخ

من گاهی میخوابم درحدی که کمرم آروم شه

من از 3 ماهگی نخوابیدم

اصلا از ی هفته ای به بعد خودتم نمیتونی بخوابی وزن بچه اذیت میکنه

از هفته ۲۰ عزیزم

دکتر بمن گفت۲٠هفته طاق باز دیگع نخاب

رو به بالا چطوریه؟😂

از ۱۲ هفته بهتره کم کم رعایت کنی
ولی از ۱۸ دیگه نباید بخوابی

نه

۱۸

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو هفته هفدهم بارداری
مامان آیهان👶🏻🫀 مامان آیهان👶🏻🫀 ۴ ماهگی
مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرابانو مامان زهرابانو ۸ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی