۱۱ پاسخ

تو آنومالی هر چی بگه درسته

بیشتر پاین تنه برا تشخیصه

مامانایی که دی ماه زایمانشونه
گروه زدم روبیکا خواستین تشریف بیارین پیام بدین لینک بدم Mozhde_Norani

عکس دیگه ای نداری؟

من بچم پسره کاملا فرق داره اصلا

عزیزم اون دکتره قشنگ متوجه میشه و چیزی رو که تو دیدی رو دیده
اگر پسر بود میگف فک نکنم اشتباه گفته باشه

دکتر‌گفته‌دختره…بعد از ما میخوای از رو عکس حرف دکترو نادیده بگیریم بگیم ی چیز دیگه….😐

دختره

این بند نافه

ن دختره مشخصه

از زیرپاش عکس نداری؟

سوال های مرتبط