۸ پاسخ

اسم رز خیلی قشنگه 😍😍😍😍

اسمی که به دلت نشسته بزار چون‌ وقتی با عشق اون اسم رو‌صدا میکنی کسی جرات نمیکنه مسخره کنه

من النا میزارم

لنا من خیلی دوس دارم

اسم چیزیه باید ب دلت بشینه

هر اسمی بزاری بقیه یه حرفی دارن بگن
کار خودتو بکن

تو گهواره قسمت اسم اونجا رو هم نگاه کن

رز ک خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر هفته سی‌ونهم بارداری