کی دردای بخیه زایمان طبیعی تموم میشه

۴ پاسخ

من هنوزم درد و سوزش دارم

معمولا تا ده روز بعد خودش جذب میشه یا میوفته فقط هی سشوار بگیر به خودت هم دردا کمتر میشه هم زحمت زودتر خوب میشه کاری دیگه هم نکن و و مواظب باش یبوست نگیری که بدتر میشه

بعد سرویس با سشوار ملایم خودتو خشک کن زودتر خوب میشه

سعی زیاد روبخیه ها نشینی به پهلو بخواب

سوال های مرتبط

مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی
مامان زهرا و مهنا مامان زهرا و مهنا ۲ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی