۷ پاسخ

اره خودمون اسیاب میکنیم

الک کن خوب میشه

من برتج نیم دانه رو شستم خشک کردم اسیاب کردم
دون دون موند توش خیلی پودر نشده
ولی عیبی نداره

من از ی خانوم شمالی میگیرم ک مطمئنه و واقعا وقت اینکه بخوام اسیاب کنم ندارم

آسیاب میکنم براش

منم خودم درست میکنم

من نیم دانه گرفتم شستم و خشک کردم بعد اسیاب کردم

سوال های مرتبط