۴ پاسخ

من دی روحه گرفتم خیلی خوبه. عصای دستمه

منم گرفتم از دی روحه

من گرفتم.... شنیدم خوبه.. حالا ببینم چطوریه بعدا

من که نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان علیسان و الیسا مامان علیسان و الیسا ۴ ماهگی