برای عفونت بخیه چی خوبه؟

۳ پاسخ

باکتروماد(موپیروسین) من روی بخیه هام میزنم برای جلوگیری عفونت ام

عکسش بفرس برای من توبخیه هام اب میاد

هر روز حموم کنید با سشوار خشک کنید اسپری نی واشا ضدعفونی و ترمیم کنندس خیلی خوبه چرک خشک هم بندازید

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی
مامان توراهی💙🩵 مامان توراهی💙🩵 ۱۰ ماهگی
مامان آینور مامان آینور ۶ ماهگی
مامان 💙امیر عباس💙 مامان 💙امیر عباس💙 ۳ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی