کسی شیشه شیر بیبی سیل گرفته؟

۵ پاسخ

اره من گرفتم دو سایزش رو راًضی ام

من خیلی تعریفش رو شنیدم و میخوام همین رو بگیرم

دوستم خریده بود میگفت مثل بقیه شیشه شیراست

خیلی گرونه ۲۸۰۰ من قیمت کردم البته سایز بندی داره من پشیمون شدم اونت خریدم

میگن خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری